Decembermaand= debattenmaand

Ik kijk al even vooruit naar de vele avondlijke lezingen en publieksdebatten in de maand december:

  • Donderdag 3 december: debat over prenatale testen met als titel 'Over ethiek en buikgevoel', Hollandinstituut, Leuven. Voor info, klik hier.
  • Vrijdag 4 december: debat op de nacht van de vrijdenker, Zebrastraat, Gent. Klik hier voor info en tickets
  • Dinsdag 8 december: Voorstelling en debat in het Kaaitheater in Brussel. Een voorstelling van Gerry de Mol en de titel van het evenement is: hoe moet dat met ons eten? Klik hier voor tickets. 
  • Donderdag 10 december: debat op festival van de gelijkheid in Gent met als titel 'Hoe maakbaar is de mens?'. Klik hier voor tickets en info.
  • Maandag 14 december geef ik een lezing in AZ Delta (Roeselare) over mijn vorige boek 'Ziek van gezondheid. Voor info, klik hier.
  • Woensdag 16 december, belezen wetenschappers in de Vooruit in Gent. Voor info en tickets, klik hier.



Ik heb een aantal ervan al aangekondigd op mijn facebookpagina:

https://www.facebook.com/idevisch/?ref=aymt_homepage_panel


Comments

Popular posts from this blog

Interview De Morgen over 'voorspellende geneeskunde' (De Morgen, 090714, Barbara Debusschere)

Opiniestuk DS (28/11/13) 'De piëdestal van het morele narcisme'