Het nieuwe evenwicht

Op 23 juni was ik te gast bij Bel10 en heb ik een eerste interview gegeven in het kader van mijn (bijna afgewerkt) boek dat in het vroeg voorjaar verschijnt bij Uitgeverij De Bezige Bij Amsterdam.

Het thema van de dag was 'het nieuwe evenwicht' en ik heb er de vraag geopperd of een nieuw evenwicht de oplossing is dan wel het obsessief zoeken naar een evenwicht deel uitmaakt van het probleem. Hoe kort ook, het was een aangenaam gesprek.

Met dank aan de interviewers Ruth Joos en Lieven Vanderstraete.

Voor wie wil: je kan het gesprek nalezen op de site van Bel 10. Het interview herbeluisteren zal de komende dagen nog mogelijk worden gemaakt. De link hiervoor is deze. Vanaf 1u13 is het aan mij.




Comments

Popular posts from this blog

Interview De Morgen over 'voorspellende geneeskunde' (De Morgen, 090714, Barbara Debusschere)

Opiniestuk DS (28/11/13) 'De piëdestal van het morele narcisme'